به تارنمای جــارچــی خوش آمدید


هر گردویی گرد است ، اما هر گردی گردو نیست ، همه طنزها خنده دار است ولی هر نوشته خنده داری طنز نیست .

Monday 17 June 2013

سوالات جامانده از رئیس جمهور منتخب

با عرض ارادت خدمت جناب دکتر روحانی ، در نشست خبری دیروز سوالاتی از قلم افتاده بود با اجازتون سوالات را در  اینجا مطرح کردم ، از محدودیت وقت جنابعالی اطلاع دارم وبه همین جهت سوالات خودم را به صورت چهار گزینه ای مطرح کردم تا وقت شما گرفته نشود،من تمامی جهات ممکنه برای پاسخگویی شما را در نظر گرفتم، مجددا به شما و ملت قیور ایران شاد باش عرض میکنم

معنی دموکراسی چیست ؟

رای من دزدیده نشود 
رای من هم خوانده شود
توی خونم اجازه داشته باشم ماهواره داشته باشم
اجازه بدن چندین روز توی خیابون (مثل تجمع مردم میدان تقسیم ترکیه) برای  گرفتن بوسه تظاهرات کنیم

معنی آزادی چیست؟

بعد از چهار سال زندان آزاد میشم
بعد از چهار سال زندان ممکنه آزاد بشم
بعد از چهار سال زندان بهم قول دادن آزاد بشم
زندانی سیاسی خودش آزاد هست ونیاز به آزادی نداره

تکلیف گذشته تباه شده ملت چیست اللخصوص زندانیان وتبعید شده گان ؟

به من ربطی نداره از نفر بعدی بپرس
گذشته ها گذشته اصلا ارزش حرف زدن نداره
فراموشی وگذشت بهترین راهکار برای مردم ایران هست
چند سال که دیگه این حرفها رو نداره ، مردم تجربیات با ارزشی کسب کردن

کدام یک از وعده های داده شده ربط به برقراری دموکراسی در ایران دارد؟

تاکید بر روی اصل 44 و فرمایشات مقام معظم رهبری 
شفاف سازی برنامه هسته ای ایران 
بازگشایی انجمن خبرنگاران
هیچکدام

و در آخر نظرتون رو در مورد این ویدئو بگید

No comments:

Post a Comment