به تارنمای جــارچــی خوش آمدید


هر گردویی گرد است ، اما هر گردی گردو نیست ، همه طنزها خنده دار است ولی هر نوشته خنده داری طنز نیست .

Thursday 7 February 2013

جوابیه بابک زنجانی و افشای سری جدید عکسهای او


جوابیه بابک زنجانی و افشای سری جدید عکسهای او

سایت بازتاب چند تصویر جدید از زنجانی به همراه اسلحه هایی را منتشر کرده و گفته: اگر زنجانی مدعی نشود چون کراوات ندارد، فتوشاپ است، احتمالا خواهد گفت این تصاویر هیچ ارتباطی با فعالیت وی در ... آسیای میانه ندارد و مربوط به برنامه تفریحی شکارخرگوش می باشد

بابک زنجانی، رانتخوار دانه درشتی که ظرف ۵ سال به چندین هزار میلیارد تومان ثروت دست یافته است، در گفتگویی با سایت باشگاه راه آهن، کلیه افشاگری های بازتاب را علیه خود تکذیب کرده است

بابک زنجانی که پیش از این گزارشهای متعددی درباره رانتخواری ها و معاملات پشت پرده وی منتشر شده بود، با آوردن اسم وی به عنوان آقای ز توسط رئیس دولت، وی را در سطح رسمی مطرح ساخت و سپس پس از دستگیری سعید مرتضوی، فیلم دوربین مخفی وی با مرتضوی که به صورت پنهانی ضبط و مونتاژ شده بود، در اینترنت منتشر شد.

اکنون بابک زنجانی سرانجام پس از دو ماه سکوت نسبت به مطالب منتشر شده درباره اش، در مصاحبه ای با سایت باشگاه راه آهن که باهمان پولها توسط وی خریداری شده، اظهار کرده است که وی تنها یک شهروند عادی و شاید پیغمبر تاجران شریف بوده که ما بی خبریم

بابک زنجانی همچنین اصالت تصویر وی به همراه حسن رعیت در جت اختصاصی خود در حال مسافرت از آسیای میانه به مالزی را تایید کرده و اظهار داشته است که چون بلیط هواپیما گیرشان نیامده، مجبور شده اند از جت خصوصی زنجانی استفاده 
کنند

عکس پائین راست






...مصاحبه زنجانی با سایت باشگاه خود درباره جت اختصاصی، معاملات نفتی، پاسپورت دانمارکی و

جناب آقای بابک زنجانی در لیست تحریم ها نام باشگاه ورزشی راه آهن زیر مجموعه هلدینگ سورینت به چشم می خورد، آیا توضیحی در این خصوص دارید؟
بابک زنجانی: باشگاه راه آهن اولین باشگاه ورزشی ایران بوده و یکی از باشگاه های ورزشی قدیمی کشور می باشد و اصولا باشگاه ها و صندوق ها در دنیا به هیچ عنوان تحت هیچ تحریم و مسائل سیاسی بین المللی قرار نخواهند گرفت. 
لذا نام باشگاه راه آهن فقط به خاطر اینکه در لیست شرکتها و موسسات گروه هلدینگ سورینت قرار داشته و به خاطر اسم من، به عنوان شرکتهای تحت تحریم قرار گرفته ولی هیچ منع قانونی برای فعالیت خارجی ندارد

جناب آقای زنجانی چرا نام شما در لیست تحریم های اتحادیه اروپا قرارگرفته؟ 
بابک زنجانی: شما بهتر می دانید که در حال حاضر ایران دشمنان زیادی دارد و به اسم تحریم ها سعی دارند از تلاش بازرگانان و کسانی که برای بازار کشور و به حرکت در آوردن چرخه اقتصاد آن حرکت می کنند جلوگیری کنند و این خود یک جنگ است.
شرکت هلدینگ سورینت با توجه به فعالیت های تجاری خود در خارج از کشور دفاتر و کارخانجات و تجارتهایی متفاوتی را دارد که مورد توجه کشورهای غربی قرارگرفته و طبق معمول که از روی غرض ورزی با ایران و بازرگانان آن جنگ می کنند و به صرف شنیده ها و اخبار کذب، بازرگانان ایرانی را گرفتار تحریم نموده و از فعالیت آنها جلوگیری می کنند 
در لیست شرکتهای تحریمی اتحادیه اروپا نام اینجانب، برده شده که نام من اصلاً در آن شرکتها نبوده و فقط به صرف خبر کذب تحریم کرده اند و این غرض ورزی اروپایی ها را بیش از پیش به مردم ایران نشان می دهد

آقای زنجانی آیا زمانی که نام شما در لیست تحریم ها قرار گرفت شما در خارج از کشور بازداشت شدید؟
بابک زنجانی: بازداشت ؟!؟!؟ هرگز چنین چیزی نیست من زمانی که در کشور امارات وارد شدم نام اینجانب در لیست تحریم ها قرار گرفت و متاسفانه ویزای اقامت امارات اینجانب همان روز به پایان رسید و مجبور به تحمل ۱۰ روز اقامت در دبی بودم تا ویزای جدید را به من بدهند تا بتوانم از کشور خارج شوم و هیچ دلیل خاص دیگری نداشته است.

آقای زنجانی در شبکه های خارجی و بعضی از سایتهای مجازی داخل کشور شما را متهم به خرید نفت و رانت خواری و غیره می نمایند؟ آیا صحت این موضوعات را تایید می فرمایید؟
بابک زنجانی: ببینید خوب تکلیف شبکه های ضد انقلاب و خارجی که معلوم است و نیازی به توضیح ندارد، در داخل کشور هم من سایت قانونی مجازی ندیدم که چنین مسائلی را عنوان کند، تنها سایت مجازی داخل کشور سایت بازتاب امروز بود که این سایت ثبت نشده و غیر قانونی است و طی استعلام های به عمل آمده از وزارت فرهنگ و ارشاد این سایت غیر قانونی و زیرزمینی می باشد و مسئولین آن با شبکه های خارجی در ارتباط هستند و مسائل کشور را با پولهایی که از خارج می گیرند طوری بحرانی جلوه می دهند که مردم را به گناه کردن و تصمیم نادرست در خصوص اشخاص سوق می دهد.
پیگیری اینجانب در خصوص این سایت ادامه دارد و مدارک خوبی بدست آورده ام که از شبکه های سیاسی چون کانال ۱ و کانال های منافقین پولهایی دریافت می کنند که به موقع در دادگاه ارائه خواهم نمود. 


آیا شما کار نفتی کرده اید ؟!؟ و باعث ضرر به کشور شده اید ؟! و این تحریم ها به این دلیل به شما حاکم شده است؟!؟ 
بابک زنجانی: ببینید کشور قانون دارد و این طور نیست که یک وزارت خانه ای باری به کسی بدهد و بعد تحقیق کند پولش را چگونه خواهد گرفت و ضرر و زیان ببیند اینها همه حرفهای این شبکه های زیرزمینی است.
همانطور که گفتیم اینجانب بازرگان و تاجر هستم و بازرگان و تاجری که فعالیتهای مناسبی داشته باشد اهل هر کشوری باشد برای شفافیت کارش باید گزارشهای کارهای انجام خود را به مسئولین کشورش اعلام کند و اگر غیر این باشد اشتباه است.
مسئولین کشور برای همین موضوع منصوب هستند و هر مسئول نسبت به سابقه و تشخیص خود بازرگانان را راهنمایی و یاری میدهد و به صلاح کشور حرکت می کنند.
لذا این حرفهای عنوان شده پوچ است و در خصوص تحریم که فرموده اید بابت نفت صورت گرفته به اطلاع میرسانم من یک ایرانی هستم و یک ایرانی با قانون کشور خودش حرکت می کند هر بازرگان حقیقی و حقوقی مجاز به خرید نفت از کشورش میباشد و حتی فروش نفت را اینجانب در چارچوب قانون بین المللی انجام دادم زیرا اتحادیه اروپا و آمریکا تعدادی کشور را به عنوان کشورهای معاف از تحریم برای مدتی معین اعلام نموده و اینجانب بار تجارتی خود را به کشورهای غیر مجاز نبرده و نفروخته ام لذا این تحریم خلاف قانون وضع شده ی خودشان بوده است و در حال پیگیری آن میباشم.
در خصوص رانت خواری من کلیه شرکتهای خود را از ۱۵ سال پیش تک تک درست کرده ام و به هیچ کجا بدهی ندارم، و اگر کسی احساس می کند رانتی استفاده شده حاضر هستم آن شرکت را کمتر از قیمت روز واگذار نمایم تا رانت هایی که مورد نظر شان هست به آنها منتقل شود 

آیا خرید و فروش نفت ضرر و زیانی برای کشور داشته است؟ 
بابک زنجانی: خیر چنین نیست و کشور قانون دارد و مسئولین مربوطه طبق قانون، کار خود را انجام میدهند و حقی برای سوء استفاده هیچ شخص حقیقی و حقوقی در کشور اسلامی وجود ندارد

در خصوص تأمین اجتماعی مسائلی عنوان شده که از شما نام برده اند و قرار بوده معامله ده هزار میلیاردی تومانی با تأمین اجتماعی انجام دهید، آیا این موضوع صحت دارد؟!؟ 
بابک زنجانی: با توجه به تحریم های به عمل آمده مجبور بودم منابع خود را به کشور منتقل و بهترین محل را صندوق تامین اجتماعی انتخاب نمودیم. لذا از آقای مرتضوی تقاضا داشتیم برای جذب این سرمایه به داخل کشور کمک کند و در آن شرایط سخت ایشان نهایت تلاش را برای جذب این سرمایه و به خطر نیفتادن این مبلغ به عمل آوردند و نهایت تشکر را دارم، از طرفی ایشان اعلام نمودند این صندوق امسال نیاز مبرم به منابع مالی جهت بازنشستگان و اعضاء تحت پوشش تامین اجتماعی را دارد و با توجه به کمکی که صندوق انجام داد قسمتی از منابع را به شرکتهای بحرانی تحت پوشش این شرکت تزریق و سهام دار شوید و قراردادی تنظیم و مقرر شد نسبت به تخصص شرکتها بررسی و این کار انجام شود. و مقرر بود صورتهای مالی آن به هلدینگ ما جهت بررسی ارائه گردد

جناب آقای زنجانی فیلم هایی از شما در سایتها و کشور پخش شده در خصوص روابط پشت پرده این موضوع آیا صحت دارد ؟!؟

بابک زنجانی: این موضوع های منعکس شده حرفهای سیاسی است که رد و بدل می شود و من دخالتی به مسائل هیچکس ندارم. اما در خصوص خودم این موضوع را می توانم اعلام کنم که هیچ پشت پرده ای وجود ندارد و مسئولی برای انجام کار ما پولی نخواسته است، حتی آقای مرتضوی مکرراً همیشه اعلام می نمود که از دربان این سازمان تا دفتر اینجانب اگر کسی یک جعبه شیرینی خواست حق دادن آن را ندارید، آقای فاضل لاریجانی را هم من فقط ۵ دقیقه در دفتر آقای مرتضوی دیدم و ایشان هم شخص بسیار محترمی بود و فقط آشنا شدیم و هیچ حرفی از ایشان نشنیده ام و بعید است که کسی در عرض ۵ دقیقه آشنایی تقاضائی از کسی داشته باشد، اما در خصوص این که کسانی برای همکاری با ما تماس می گرفتند در میان شرکتها و تجار خرید و فروش و حتی پرداخت کمیسیون به طرفین انجام می گیرد و کار غیر قانونی نیست و کسانی که به اینجانب مراجعه می کردند و قصد همکاری داشتند که هیچ ربطی به آقای مرتضوی و آقای لاریجانی نداشته اند
من فقط برای شفافیت کارم از آقای مرتضوی استعلام نمودم که آیا شما این اشخاص را می شناسید؟! که ایشان همه را رد کردند. و تقاضا داشتند که من این اشخاص را به مسئولین اعلام کنم تا شبهه ای برای حرکت ایشان وجود نداشته باشد و این فیلم از ما، همین موضوع را نشان می دهد که من اعلام کردم چشم می روم و می گویم که این اشخاص این مسائل را عنوان کرده اند. ولی نمی دانستم این فیلم برداری ضبط می شود و به عنوان یک مساله بزرگ از آن استفاده می شود
اینجانب فقط یک بازرگان معتقد و متعهد به کشورم و به مسئولین کشورم احترام می گذارم و هیچ شخصی به اینجانب هیچ درخواست غیر عرف نداشته و حساب های ما شفاف است
اما مسائل دیگر به من ربطی ندارد و از آن فیلم ها اطلاعی ندارم

•عکس شما و آقای میرکاظمی در هواپیما شخصی جت دیده شده، نظری دارید؟
بابک زنجانی: اولاً که این عکس ما در جت چیزی خلاف نیست، دوماً اینجانب شرکت هواپیمایی دارم و هر کس که بخواهد می تواند با ساعتی ۲۰۰۰ دلار هزینه کند و از این هواپیما استفاده کند و این نرمال است
آقای میرکاظمی هم از دوستان و تجار خوب است که ما در تاجیکستان پرواز برای رفتن به ترکیه پیدا نکردیم با این هواپیما رفتیم و... عنوان این مسائل خیلی مسخره است

آیا شما پاسپورت دانمارکی دارید؟
بابک زنجانی : من تاکنون به دانمارک نرفته ام چه برسد به اینکه پاسپورت دانمارکی داشته باشم برای دریافت یک پاسپورت باید در یک کشور حضور داشت و سرمایه گذاری کرد از طرفی آنقدر این موضوع بد جعل شده که عکس من بدون کراوات به روی پاسپورت دانمارکی قرار گرفته! در حالی که یکی از قوائد دریافت پاسپورت های اروپائی بستن کراوات است از طرفی آن امضاء معلوم است توسط همان سایت های جعلی انجام شده زیرا من سواد خواندن و نوشتن اسم خودم را دارم و اشتباه امضاء نمی کنم

چرا سایت بازتاب مداوم ازشما مینویسد؟؟
بابک زنجانی: حقیقتأ سایت بازتاب امروز، که شخصی به نام فواد صادقی در آن فعالیت دارد که رابطه آن با عناصر خارجی محرز است و ایشان تقاضای پول اخاذی دارد که نهایتاٌ در مراجع قضایی از ایشان به جرم کلاهبرداری اقدام شده ودر روزهای آینده نتیجه خواهیم گرفت

آیا بانک شما در مالزی که تحت تحریم قرار گرفته ۸ میلیون دلار ارزش دارد؟؟؟ آیا ال سی گشایش کرده برای وزارت نفت ؟؟ و مشکل دار بوده است ؟!؟
بابک زنجانی : بانک مالزی فقط دریافت کننده ال سی است وال سی را ابلاغ میکند و صادر کننده ال سی نیست. از طرفی یک ال سی که کانفرم شده دریافت میشود حتمأ باید ۱۰۰% پول آن تأمین باشد و ربطی به اعتبار بانک گیرنده ندارد تمام بانکهای دنیا مگر به ارزش بانک خود کار میکنند؟
از طرفی این بانک با سرمایه ۱۰۴ میلیون دلار ثبت شده و همیشه به تعهدات خود اقدام نموده و بدهی ندارد و نهایتاٌ سرمایه صاحب سهام این بانک در داخل کشور چندین برابر این ال سی ها می باشد و تمام ال سی ها بدون چون و چرا در زمان خود در حساب های شرکت نفت (نیک) واریز گردیده.
اعلام می دارم سرمایه هلدینگ این شرکت در داخل کشور چندین برابر معامله این بانک می باشد و مجموعه های هلدینگ حتی ۱ ریال بدهی ندارد

جناب آقای زنجانی در اختتام حرفی برای گفتن دارید ؟؟-
بابک زنجانی: من به عنوان یک تاجر حافظ منافع کشورم هستم و زیر پرچم ولایت فقیه کشورم کار می کنم، تمام این شرکتها و شخص خودم را اگر لازم باشد فدای کشورم خواهم نمود و به ایرانی بودنم افتخار می کنم

No comments:

Post a Comment