به تارنمای جــارچــی خوش آمدید


هر گردویی گرد است ، اما هر گردی گردو نیست ، همه طنزها خنده دار است ولی هر نوشته خنده داری طنز نیست .

Sunday 5 May 2013

نواری حاوی 8 میلیون رای نامرئی


خبر نوار تقلب 8 میلیونی در انتخابات را منبع نزدیک به احمدی نژاد به ما داد

مصاحبه با خبرنگار فاش کننده نوار
سایت بازتاب نیوز پس از انتشار خبر معروف شده به "نوار 8 میلیونی" از انتشار باز ماند. 

فواد صادقی اداره کننده این سایت است. وی ماجرای نوار تقلب در انتخابات 88 را فاش کرد. 
بموجب این نوار و این خبر، احمدی نژاد نواری را دراختیار دارد که بموجب آن رای وی در انتخابات 88 نزدیک به 16 میلیون بوده اما 24 میلیون اعلام شده است. 
احمدی نژاد با این نوار صوتی که صدای مقام یا مقامات ارشد نظام در آن ضبط شده را مانند شمشیر داموکلس بالای سر خامنه ای گرفته تا تائید صلاحیت مشائی را از شورای نگهبان بگیرد. 
پس از تکذیب وجود این نوار از سوی دفتر احمدی نژاد فواد صادقی مصاحبه ای کرده که روزنامه "قانون" آن را منتشر کرده است. او در این مصاحبه گفت:

- شما خبر نوار 8 میلیونی را از چه منبعی به دست آوردید؟

هر خبرنگاری به صورت حرفه ای منابعی دارد و این منابع در قسمت‌های مختلفی حضور دارند. من 10 سال است در حوزه رسانه فعالیت دارم.

خبر نوار را از منبع نزدیک به خود آقای احمدی‌نژاد به دست آوردیم که قبلا هم به ما اخباری داده بود که صحت داشت مانند ادعای 5 برابر شدن یارانه‌ها توسط رئیس دولت که ما 5 روز پیش از اعلام آن توسط احمدی‌نژاد منتشر کردیم.

- شما چقدر به صحت خبر نوار اعتماد داشتید؟

- ببینید منابع ما اعلام کردند که حتی آقای مشایی هم نمی داند که احمدی نژاد دقیقا چه چیزی در دست دارد. اینکه چه مقدار بلوف باشد و چه مقدار واقعیت مشخص نیست.

- سایت بازتاب غیر فعال است؟

- چند روز است فعالیت نمی کنیم تا با تعامل با دستگاه‌های ذی ربط مشکل را حل کنیم.

- شما با آقای‌هاشمی ارتباط خاصی دارید؟

- ما تیمی بودیم که از دانشگاه امیر کبیر در دهه 70 شروع به فعالیت کردیم و همزمان با آقایان‌هاشمی و محسن رضایی و میرحسین موسوی و بسیاری از شخصیت‌های نظام ارتباط برقرار کردیم و تعامل داشتیم. 

در بین سال‌های 81 تا 85 با آقای رضایی سایت بازتاب اول را به صورت کار مشترک آغاز کردیم و بعد از پلمب بازتاب ،سایت تابناک را راه اندازی کردیم اما در آستانه انتخابات دهم یعنی سال 87 سایت تابناک از تیم ما گرفته و به گروه دیگری سپرده شد. 

از سال 88 ما سایت آینده نیوز را به صورت کاملا مستقل راه اندازی کردیم و بازتاب امروز هم در ادامه همان آینده‌نیوز است. ما رسانه ای مستقل هستیم اما در سال 88 از آقای مهندس موسوی حمایت کردیم و در انتخابات پیش رو هم اگر آقایان‌هاشمی و خاتمی کاندیدا شوند از این دو عزیز حمایت خواهیم کرد.

No comments:

Post a Comment